شرکت وایا داده پرداز ویانا ارائه دهنده اتوماسیون های مالی برای کسب و کار شماست.
نرم افزار کارا بر روی شبکه با تعداد کاربران نامحدود نصب و راه اندازی می شود. شما می توانید سال مالی جدید تعریف کنید و کلیه اطلاعات و اسناد سال قبل را به سال مالی جدید انتقال دهید. هم چنین قادر خواهید بود کلیه اطلاعات خود را از نرم افزار قدیمی به نرم افزار کارا انتقال دهید.
امکان جمع آوری اسناد بر اساس سند و مدیریت کلیه تراکنش های حسابداری، خرید و فروش، انبارداری، دبیرخانه و تبلیغات پیامکی در حسابداری کارا امکان پذیر است.
حسابداری کارا
نرم افزار حسابداری، انبارداری و خرید وفروش کارا کلیه نیازهای شما را در یک پکیج کامل پوشش میدهد. امکان کار با نرم افزار از راه دور وجود دارد و شما میتوانید به صورت آنلاین به نرم افزار متصل شوید.
نرم افزار کارا شامل بخش حسابداری، خزانه داری، انبارداری، خرید و فروش، گردش مواد است. تمامی قسمت های نرم افزار به یکدیگر لینک هستند و شما قادرید نرم افزار کارا را به صورت یکپارچه و پکیج کامل خرید و یا بسته به نیازتان میتوانید بخشی که نیاز دارید را به صورت جداگانه خریداری کنید.
حسابداری آنلاین
پس از خرید حسابداری کارا توسط شما، متخصصین ما به صورت رایگان نرم افزار را نصب میکنند. یک دفترچه راهنما همراه نصب نرم افزار به شما داده می شود که با خواندن آن به راحتی میتوانید با نرم افزار کار کنید. حسابداری کارا محیط کاربری بسیار آسانی دارد و حتی اگر به مفاهیم حسابداری مسلط نباشید میتوانید با آن کار کنید.
پس از اینکه نرم افزار را نصب کردید یک بار کلیه اطلاعات پایه را در نرم افزار ثبت کنید و بعد از آن دیگر نیازی به ثبت مجدد ندارید و میتوانید در هر فرمی از آن ها استفاده کنید. امکان ویرایش و حذف اطلاعات در تمامی مراحل امکان پذیر است.
تمام فرم هایی که در نرم افزار کارا استفاده می شود دارای کلید میانبر است و خیلی راحت میتوانید به تمامی بخش های برنامه دسترسی داشته باشید.
حسابداری کارا به گونه ای نوشته شده است که کار گروهی را محقق میکند به این ترتیب شما می توانید با صرف وقت کمتر و دقت بالاتر به کارهایتان بپردازید. شما میتوانید تهیه پیش نویس را به افراد مبتدی بسپارید و خودتان بعد از چک کردن پیش نویس ها آنها را به سند اصلی تبدیل کنید.
هم چنین حسابداران قادرند ریز و خلاصه هر سند را به صورت تفکیک شده مشاهده کنند و اسناد مختلف در یک سند را در بخش خلاصه اسناد تجمیع نمایند و ریز و خلاصه هر سند را ملاحظه کنند. در حسابداری کارا شما با چند کلیک میتوانید اسناد خود را بر اساس سند تجمیع کرده و خلاصه اسناد را بگیرید.
حسابداران در حسابداری کارا قادرند چک های دلخواه خود را تعریف کنند و به این صورت عملیات ثبت چک به راحتی انجام می شود. کافیست یکبار چک مورد نظرتان را طراحی کنید و بعد از آن چک طراحی شده را انتخاب کنید و بر روی آن چاپ بگیرید. ویرایش چک به راحتی انجام می شود. گزارشگیری از عملکرد کارمندانتان در حسابداری کارا به راحتی کنترل می شود و هر زمان نیاز داشتید میتوانید چاپ بگیرید. شما به عنوان مدیر میتوانید دسترسی کاربران به نرم افزار را محدود کنید و بر حسب نیاز به هر یک از کاربران دسترسی بخشی از نرم افزار را بدهید. تمامی قسمت های نرم افزار دارای بخش گزارشگیری است و میتوانید برا اساس نیازتان از کلیه بخش ها گزارش اختصاصی بگیرید.
تعریف بازاریاب
یکی از امکانات ویژه نرم افزار کارا امکان تعریف بازاریاب و مدیریت و گزارشگیری فعالیت های بازاریاب هاست.
استفاده از بارکد خوان
در صورت نیاز میتوانید از دستگاه بارکد خوان استفاده کنید و اطلاعات مورد نظرتان را از این طریق دریافت کنید.
اطلاعات پایه نرم افزار حسابداری کارا را در زیر بخوانید:
- تعریف انبار– گروه محصول – گروه کالا – کالا – واحد های اصلی و فرعی
- پارامترهای خرید وفروش به صورت کاهشی وافزایشی
- انبارهای متعدد بنا به نیاز خود
- قیمت گذاری کالاها به تفکیک و امکان تغییر دسته جمعی قیمت گذاری ها
- تعریف اشخاص (حقیقی و حقوقی) همراه با شناسه حساب و گزارش گیری از آنها
- تعریف بازاریاب ها و تخصیص درصد پورسانت به هر یک
- تعریف قراردادها
- تعریف شماره اشخاص در دفترچه تلفن
- ثبت اطلاعات پایه نظیر تعریف انبار، تعریف واحد، تعریف محصول، تعریف گروه کالا، تعریف کالا
- مشخص کردن دسترسی کاربران و گزارشگیری از عملکرد آنها
- امکان تعریف اشخاص و اتصال آن ها به کدینگ حسابداری مربوطه
- تعریف پارامترهای خرید و فروش به صورت پویا و نامحدود به صورت درصدی و یا مبلغی موثر بر کالا یا کل فاکتور(تخفیف ، مالیات، انبارداری، و...)
- امکان گزارش تراز آزمایشی و گردش حساب اشخاص(حقیقی و حقوقی)
- طراحی چاپ به دلخواه کاربر
- ثبت پیش نویس و یا سند حسابداری فاکتورهای خرید وفروش
برخی مزایای نرم افزار خریدوفروش
- امکان اعمال معاملات فصلی(169) بر روی فاکتورهای خرید و فروش
- ثبت اطلاعات پایه نظیر تعریف انبار، تعریف واحد، تعریف محصول، تعریف گروه کالا، تعریف کالا
- مشخص کردن دسترسی کاربران و گزارشگیری از عملکرد آنها
- امکان تعریف اشخاص و اتصال آن ها به کدینگ حسابداری مربوطه
- تعریف پارامترهای خرید و فروش به صورت پویا و نامحدود به صورت درصدی و یا مبلغی موثر بر کالا یا کل فاکتور(تخفیف ، مالیات، انبارداری )
- امکان گزارش تراز آزمایشی و گردش حساب اشخاص(حقیقی و حقوقی)
- قابلیت استفاده از دستگاه بارکد خوان
- طراحی چاپ به دلخواه کاربر
- ثبت پیش نویس و یا سند حسابداری فاکتورهای خرید وفروش
برخی مزایای نرم افزار انبارداری
- ورود و خروج کالا به انبارهای مختلف
- انبارداری وابسته به فاکتور خرید و فروش و یا به صورت دستی
- امکان انتقال کالا بین انبارهای مختلف
- گزارشات کاردکس ریالی و مقداری
- گزارش گردش کالا در انبار
- فراخوان آخرین مبلغ خرید
- فراخوان میانگین مبلغ خرید
- دریافت شناسه انبار در هنگام ثبت و یا وابسته به هر انبار پیش فرض کالا
- گزارشگیری از حواله های انبار و چاپ آن
- امکان انتقال گزارشگیری از موجودی پایان دوره انبار به صورت اتوماتیک و دستی و فراخوان در سال مالی جدید
برخی مزایای نرم افزار حسابداری
- تعریف سطوح حسابداری از 2 تا 5 سطح
- امکان اعمال معاملات فصلی(169) بر روی اسناد حسابداری
- تعریف بسیار آسان دفاتر حسابداری و نمایش به صورت ساختار درختی
- تعریف پیش نویس سند و تبدیل بسیار راحت آن به سند اصلی
- امکان تعریف شرح های مختلف اسناد برای دفاتر حسابداری
- تجمیع اسناد مختلف در یک سند
- گزارش گیری ازگردش حساب، کنترل حساب، تراز آزمایشی و گزارش سود و زیان
- امکان مغایرت گیری حسابها با علائم گرافیکی و کنترل سریع سند ها
- امکان تهیه گزارشات و خروجی های مورد نیاز با فرمت سازمان دارایی
برخی مزایای نرم افزار خزانه داری
- ثبت و گزارشگیری از اسناد دریافتنی و پرداختنی
- ثبت و گزارشگیری از چک های دریافتی و پرداختی
- ثبت و گزارشگیری وجوه واریزی و برداشتی بانکها
- ثبت و گزارشگیری وجوه واریزی و برداشتی صندوق
- کنترل تنخواه گردان ها
- طراحی چک ها به دلخواه کاربر و امکان چاپ آن
- ثبت عملیات بر روی چک (واگذاری ،وصول ، برگشت یا خرج(
- وصول چک ها
- تعریف دسته چک
- پیگیری چک ها به راحتی توسط نرم افزار
- اتصال مستقیم سیستم خزانه داری به سیستم حسابداری و صدور سند حسابداری
- امکان تهیه پیش نویس سند و سند به صورت ریز حساب و خلاصه حساب
- هشدار سررسید اسناد دریافتنی و پرداختنی (چک ها) در هنگام ورود به نرم افزار
برخی مزایای نرم افزار سال مالی
- تعریف سال مالی جدید
- امکان بستن حسابهای موقت سال جاری
- امکان انتقال اطلاعات پایه از سال قبل
- امکان بستن حسابهای دائم سال جاری
- ایجاد سند اختتامیه و صدور سند افتتاحیه در سال مالی جدید
- موجودی پایان دوره انبار و فراخوان در سال مالی جدید
- انتقال اسناد دریافتنی و پرداختنی از سال قبل
برخی مزایای نرم افزار گردش مواد
- تعریف دوره های گردشی متنوع در یک سال مالی
- تعریف موجودی ابتدای دوره به صورت دستی یا فراخوان اتوماتیک موجودی از دوره های قبل
- مواد اولیه خریداری شده طی دوره
- مواد اولیه یا محصولات فروش رفته طی دوره
- فرمولاسیون محصولات و استفاده از سایر محصولات در محصول جدید
- تعریف هزینه ها به صورت پویا توسط کاربر
- انتساب هزینه به محصولات (گرفتن میزان هزینه های در تولید به صورت درصدی)
- تعریف و تعیین لیست محصولات در حال ساخت
- تعریف محصولات ساخته شده طی دوره و محاسبه مبالغ محصولات با سه قیمت FIFO، LIFO و میانگین
- مشاهده تسهیم مبالغ سربار برای محصولات
- گزارش گردش مواد اولیه و محصولات به ریز از جمله(مانده ابتدای دوره، خرید طی دوره، موجودی آماده ساخت، فروش طی دوره، مصرفی در حال ساخت، مصرفی ساخته شده طی دوره و نمایش مانده پایان دوره)
- تعریف هزینه های مستقیم و غیر مستقیم به صورت نا محدود
برخی مزایای کلی نرم افزار کارا
- دفترچه تلفن
- دبیرخانه
- بکاپ گیری اتوماتیک و دستی از اطلاعات
- ارسال پیامک( به صورت تکی و انبوه)
- کارکردن با نرم افزار از راه دور (آنلاین(
- تحت شبکه با کاربران نا محدود
- مدیریت عملکرد کارمندان
- مدیریت دسترسی کاربران
- استفاده از کلید های میانبر
- دانلود آخرین نسخه از طریق نرم افزار
- تنظیمات امنیتی و مدیریتی
- پشتیبانی رایگان و 24 ساعته
- امکان استفاده از دو چاپگر در مکانهای مختلف جهت خروجی اتوماتیک حواله و فاکتور در هر چاپگر به صورت مستقل) (امکان چاپ تک برگ و دو برگ(
- چاپ اتوماتیک بعد از ثبت فاکتور
- طراحی چاپ به دلخواه کاربر
- نمایش پیش نمایش چاپ
- نمایش سه گردش آخر کالا و یا عدم نمایش فی در فاکتورها
- اعمال شناسه فاکتور به صورت روزانه
- تعیین طرف حساب پیش فرض در فاکتورها
- جایگزینی اسناد جا افتاده به صورت خودکار